Nasz Zespół

Maria Kwiatkowska
Prywatnie żona i mama trójki dzieci: Martusi, Piotrusia i Zuzi.
Ukończyła następujące szkolenia:
„Naturalna nauka języka”
„Poznaj temperament swój i swojego wychowanka”
„Aktywizujące metody i techniki nauczania”
„Techniki szybkiego czytania, zapamiętywania i notowania”
„Warsztaty plastyczne”
„Specyficzne trudności w uczeniu się: dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia”
„Jak mówić, żeby nas dzieci słuchały”,
„Jak słuchać, żeby do nas dzieci mówiły” wg. metody E. Faber i A. Mazlish I i II część”
„Terapia ręki I i II stopień”
"Indywidualna Stymulacja Słuchu (IAS).
Indywidualny program treningu słuchowego"
"Terapia taktylna"
"Grafomotoryka"
"Terapia Nadwrażliwości Słuchowej"
"Aktywny Trening Słuchowy Neuroflow"
Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej
Szkolenie Kwalifikacyjne IE- Instrumental Enrichment

Anna Lipińska-Korzeniowska
Doświadczenie zawodowe:
Praktyki w Centrum Hipoterapii i Rehabilitacji
"Zabajka " w Stawnicy
Wolontariat:
11 turnusów rehabilitacyjnych w Centrum
Hipoterapii i Rehabilitacji "Zabajka" w Stawnicy - prowadzenie kinezyterapii i organizowanie czasu wolnego podopiecznych
Stowarzyszenie na rzecz Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży "Titum" w Rzeszowie - praca z pacjentami na terapii zajęciowej
Centrum Intensywnej Terapii "Olinek" w Warszawie - uczestnictwo w kinezyterapii, praca z kombinezonami Therasuit
Szkolenia, kursy:
PNF Podstawowy
PNF Rozwijający
PNF w Pediatrii
PNF w skoliozach ,
Praca z kombinezonami Therasuit
Szkolenie z zakresu ergonomii pracy, rehabilitacji po udarach, po urazie rdzenia kręgowego, rehabilitacji wad postawy oraz pracy z dziećmi
Taping rehabilitacyjny
Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych
niemowląt od 0-12 miesięcy
Terapia ręki I i II stopień
Kurs Integracji Sensorycznej I i II stopień
Wady postawy u dziecka wieku przedszkolnym w odniesieniu do zaburzeń w rozwoju sensomotorycznym Ocena i badanie postawy dziecka.
Wpływ postawy z uwzględnieniem rozwoju sensomotorycznego Podstawy terapii . Program domowy oraz przykładowe ćwiczenia
Paulina Kapla
Wykształcenie
Jestem absolwentką studiów magisterskich Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studiów licencjackich
Uniwersytetu Medyczny w Białymstoku na kierunku fizjoterapia.
Obecnie jestem słuchaczem studiów podyplomowych na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne.
Kursy i Szkolenia
Terapia neurorozwojowa NDT-Bobath Basic
Wczesna rehabilitacja dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne oraz doświadczenia własne
Szkolenie z zakresu Terapii Manualnej
Diagnostyka Obrazowa RTG, KT, MRI; Analiza radiologiczna w Ortopedii, Traumatologii i Onkologii Narządu Ruchu
Kurs masażu tkanek głębokich
Kurs masażu klasycznego, izometrycznego, relaksacyjnego
Kurs drenażu limfatycznego
Kinesiotaping KT1 + KT2
Nowoczesna laseroterapia w praktyce - kurs podstawowy
Fakultet Aging, Wellness, Spa
Fakultet Logopedia dla potrzeb fizjoterapii
Doświadczenie zdobyte na licznych praktykach wykorzystuję w pracy zarówno z dziećmi jak i osobami dorosłymi. W swojej praktyce zajmuję się pacjentami z problemami neurologicznymi, ortopedycznymi oraz pourazowymi wykorzystując odpowiednio dobrane metody i formy rehabilitacji.

Marzena Woźniak
Jestem magistrem psychologii, specjalizacja psychologia kliniczna na Akademii Pedagogiki Specjalnej, magistrem socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja pomoc społeczno-terapeutyczna oraz absolwentką Międzywydziałowego Studium Pedagogicznego Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiadam doświadczenie w pracy z dorosłymi, jak i z dziećmi. Doświadczenie w pracy klinicznej zdobywałam: na oddziałach psychiatrycznych Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach, w Komitecie Ochrony Praw Dziecka, w terapeutycznych placówkach niepublicznych, a także podczas pracy w charakterze nauczyciela terapeuty w kilku przedszkolach integracyjnych. Chcąc lepiej rozumieć potrzeby dzieci, szczególnie tych z autyzmem, zdecydowałam się na ukończenie Kursu Integracji Sensorycznej I i II stopnia oraz następujących szkoleń:
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Podstawowe zagadnienia z diagnozy i terapii autyzmu oraz zespołu Aspergera
Autyzm, zespół Aspergera.
Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w
oparciu o techniki behawioralne
Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem z użyciem testu PEP-R
Autyzm – podstawowe zagadnienia diagnozy i terapii dzieci z autyzmem
Metody terapii osób z autyzmem
Zaburzenia sensoryczne u osób z autyzmem
Zaburzenia sensoryczne w praktyce „Po drugiej stronie lustra”
Sekwencja stymulacyjna – wprowadzenie do metod stymulacyjnych
Zasady pracy z osobami z autyzmem
Zasady konstruowania indywidualnych programów terapeutycznych
Sytuacja prawna i psychologiczna dziecka krzywdzonego
Formy pomocy dziecku i rodzinie
Zasady podejmowania interwencji psychologicznej i obsługi telefonu zaufania oraz pomocy korespondencyjnej
Kurs Pierwszej Pomocy Pediatrycznej
Pracując z dziećmi, zarówno jako psycholog, czy też terapeuta SI, staram się myśleć perspektywicznie – tak, aby poprzez dobrą zabawę „tu i teraz” budować fundamenty lepszej przyszłości.

Jacek Pasternak
Wykształcenie:
Uniwersytet Warszawski (Logopedia Ogólna Kliniczna),
Akademia Pedagogiki Specjalnej (Pedagogika Specjalna, Logopedia)
Studium Aktorskie LART w Krakowie
Doświadczenie zawodowe zdobywał w placówkach edukacyjnych, specjalistycznych poradniach terapeutycznych, a także w szpitalach na terenie Warszawy i okolic. Zajmuje się terapią dzieci i osób dorosłych, zmagającymi się między innymi z:
zaburzeniami artykulacji,
zaburzeniami komunikacji wynikającymi z ASD (Spektrum Autyzmu),
zaburzeniami płynności mówienia (jąkanie),
opóźnionym rozwojem mowy,
neurogennymi zaburzeniami mowy (afazja, niedokształcenie mowy pochodzenia korowego),
zaburzeniami mowy wynikającymi z przyczyn anatomicznych (rozszczepy wargi i podniebienia, laryngektomia),
zaburzeniami czytania i pisania (dysleksja).
Terapię zaburzeń językowo-komunikacyjnych opiera przede wszystkim na indywidualnym podejściu do pacjenta i wspieraniu jego mocnych stron. Stara się aktywnie angażować w terapię logopedyczną rodziców dzieci z zaburzeniami mowy, nierzadko organizując dla nich wykłady dot. profilaktyki logopedycznej od poczęcia.
Wykształcenie aktorskie, występy w polskich produkcjach fabularnych i komercyjnych, prowadzenie konferencji i imprez (również dla dzieci) oraz warsztatów i szkoleń, dotyczących głosu i komunikacji, przekłada na pomoc osobom, które chcą:
poprawić emisję głosu,
zwiększyć skuteczność komunikacji,
nauczyć się zasad prawidłowego tworzenia głosu i jego higieny,
poprawić wyrazistość wypowiedzi (w tym akcentu i intonacji),
nauczyć się sztuki wystąpień publicznych.

Klaudia Woźniak
Jestem absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie z zakresu psychologii. W trakcie studiów odbyłam 2-letnie przygotowanie pedagogiczne oraz zrealizowałam kurs przygotowujący do pracy trenera umiejętności psychospołecznych. Ukończyłam 2-letnie studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS w Warszawie – kierunek seksuologia kliniczna. Rozpoczęłam 4-letnią szkołę psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując i odbywając praktyki w szkole, przedszkolu terapeutycznym, placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Ukończyłam liczne szkolenia, m.in. z zakresu diagnozy psychofizycznej dziecka, psychopedagogiki traumy, depresji dzieci i młodzieży, rozwiązywania konfliktów.
Pracuję z dziećmi i młodzieżą, doświadczającymi różnego rodzaju trudności, m.in. deficytów w zakresie radzenia sobie z emocjami, niskim poczuciem własnej wartości, jak również problemami w zakresie definiowania własnej tożsamości oraz rozwijania kompetencji interpersonalnych. Swoją pracę poddaję superwizji, poszerzam swoje kompetencje uczestnicząc w różnego rodzaju warsztatach i szkoleniach.
Oferuję wsparcie dzieciom i młodzieży do 18 roku życia. Zachęcam również rodziców do uczestniczenia w prowadzonych przeze mnie konsultacjach i poradnictwie psychologicznym.
Pierwsze spotkanie odbywa się bez udziału dziecka, zbieram wywiad z rodzicami, ustalamy
kierunek i przebieg dalszej współpracy.

Marta Gromek
Jestem absolwentką psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: psychologia wspierania rozwoju i kształcenia. Swoje doświadczenie zdobywałam m.in. w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, gdzie ukończyłam roczny staż w Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111, Ośrodku Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT, w którym byłam wieloletnim wolontariuszem. Pracowałam w domu dziecka, szkole podstawowej, przedszkolu. Ukończyłam szkolenie w zakresie terapii poznawczo behawioralnej, metody Kids Skills, Treningu Umiejętności Społecznych oraz Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne SWPS. W Poradni Ortosensis konsultuję rodziców, prowadzę terapię psychologiczną dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz prowadzę TUS. Diagnozuję dzieci pod kątem gotowości szkolnej, trudności w nauce, badam inteligencję. Pracuję głównie z dziećmi mającymi trudności emocjonalne, nieradzących sobie z narastającą złością, smutkiem, agresją, dziećmi nieśmiałymi i wycofanymi, w konfliktach okołorozwodowych, z dziećmi, które potrzebują stymulacji ogólnorozwojowej. W swojej pracy staram się łączyć psychoedukację i zabawę, dostosowując formę i przekaz do wieku dziecka, tak aby z chęcią uczestniczyło w spotkaniach i ze spektrum autyzmu, Genogram – klucz do zrozumienia rodziny, Test Tematycznej.

Karolina Skerczyńska
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie. Szkolę się na psychoterapeutą w nurcie poznawczo-behawioralnym w Szkole Psychoterapii Crescentia. W trakcie studiów, brałam udział w programie międzynarodowej wymiany studentów w Maladze, gdzie studiowałam psychologię w języku hiszpańskim.
W 2020r. pracowałam na Warsztatach Terapii Zajęciowej w Konstantynowie, gdzie diagnozowałam i sporządzałam opinię psychologiczną uczestnika. Prowadziłam spotkania indywidualne i grupowe oraz organizowałam warsztaty integracyjne. Od października 2020r. odbywam staż w Kryzysowym Telefonie Zaufania 116123 dla Osób Dorosłych w Kryzysie Emocjonalnym, gdzie udzielam pomocy psychologicznej osobom doświadczającym kryzysu emocjonalnego, samotnym, cierpiącym z powodu depresji, bezsenności czy chronicznego stresu. Od grudnia 2020r. pracuję jako psycholog w języku polskim, angielskim oraz hiszpańskim w Ośrodku Terapeutycznym „Bez Masek”.
Ukończyłam również Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Chełmie na kierunku Mechanika I Budowa Maszyn o specjalizacji pilotaż samolotowy. Posiadam licencję pilota zawodowego. Od lat dziecięcych fascynuję się psychologią jak i lotnictwem. Staram się łączyć obie pasje.
W swojej pracy kieruje się wiedzą, doświadczeniem oraz intuicją. Pracuje z ciałem i umysłem korzystając z wizualizacji, relaksacji oraz innych narzędzi terapeutycznych. Głęboko wierzę, że klient jest ekspertem od samego siebie.
Karolina Karaszewska
Ukończyłam studia magisterskie na wydziale psychologii społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu oraz studia podyplomowe z diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Wojewódzkim Szpitalu na oddziale psychiatrii w ramach stażu z postępowania z pacjentem. W świetlicy socjoterapeutycznej w ramach stażu socjoterapia i pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży oraz w gabinecie psychologa szkolnego w szkole podstawowej. Praca z dziećmi jest tym co sprawia mi ogromną radość. Stale pogłębiam swoją wiedzę i możliwości terapeutyczne poprzez szkolenia i webinary, ale największe doświadczenie zdobywam jako mama dwójki cudownych dzieciaków Kamili i Kuby. Ukończone kursy/szkolenia/webinary Terapia Neuro Taktylna poziom I - Neurosensomotoryczna integracja układu dotykowego dr S. Masgutowej Terapia ręki w integracji sensorycznej Diagnosta skali inteligencji Stanford Binet 5 Rozwój procesów integracji sensoryczno – motorycznej niemowląt i małych dzieci z zespołem Downa - wskazania do usprawniania oraz zabawy terapeutyczne Zaburzenia przetwarzania sensorycznego u dzieci z autyzmem Wysoko wrażliwe dzieci w grupie przedszkolnej i szkolnej ABC autyzmu Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci i młodzieży Spektrum autyzmu u dzieci. Wczesna diagnoza i wsparcie Zajrzeć do wnętrza mózgu – neuronauka w badaniach rozwojowych Zachowania trudne u dzieci z zaburzeniami rozwoju z perspektywy integracji sensorycznej Ćwiczenia wyciszające w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym Obserwacja diagnostyczna dziecka. Niepokojące objawy rozwojowe wieku przedszkolnego i szkolnego. Grafomotoryka. Zabawy i ćwiczenia dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym Praca z dzieckiem przestymulowanym i przeciążonym sensorycznie Sensoplastyka- trener 1 stopnia Kurs pierwszej pomocy pediatrycznej
Anna Orłowska-Niedziela
Terapeuta Integracji Sensorycznej, logopeda
Wykształcenie:
- Centrum Integracji Sensorycznej – Klinika SI, Kurs I i II stopnia uprawniający do prowadzenia terapii i diagnozy SI
- Uniwersytet SWPS, Pomagisterskie studium logopedyczne
- Akademia Pedagogiki Specjalnej, pedagogika korekcyjna (terapia pedagogiczna)
- Akademia Pedagogiki Specjalnej, Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
- Uniwersytet Warszawski, Animacja społeczno-kulturalna
Szkolenia:
- Szkolenie z Terapii Ręki (Acentrum)
- Kurs Bajkoterapii cz. 1 i 2
- Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne
- Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w oparciu o PTR
- Terapia Neurobiologiczna,
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania®
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji,
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych,
- Rozwijanie kompetencji językowych u dzieci z ASD.

Magdalena Kliś
Mgr fizjoterapii / terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Prywatnie mama nadpobudliwego Szczepana
Ukończone Kursy i szkolenia:
- MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych poziom I i II
- Terapia neurotaktylna dr Swietłany Masgutowej
- Repatterning i Integracja Odruchów Dysfunkcjonalnych i Patologicznych
- Terapeuta Integracji Sensorycznej I° i II°
- Kurs Funkcjonalnej Terapii Manualnej Brian Mulligan’s Concept A, B i C
- Kurs podstawowy koncepcji PNF wg standardów IPNFA
- Terapia zaburzeń czynności systemu żuchwowo-gnykowo-czaszkowego
- Terapia mięśniowo – powięziowych punktów spustowych z diagnostyką funkcjonalną narządu ruchu
- Diagnostyka i terapia zaburzeń systemu powięziowego
- Kinesiology Taping
- Kinesiology Taping w ciąży i połogu
- Bobath – elementy metody w neurorozwojowej diagnostyce i terapii niemowląt i dzieci w okresie
- wczesnodziecięcym
- Ocena funkcjonalna niemowląt z elementami terapii w oparciu o wzorce ruchowe
- Kurs Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Wiktoria Rostek
Psycholog dziecięcy
Jestem absolwentką studiów magisterskich Uniwersytetu Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku Psychologia. Obecnie jestem słuchaczem studiów podyplomowych na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne.
Kursy/Szkolenia
- ASD Praca z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Trener umiejętności społecznych TUS
Trener Musicon muzykoterapia
Kurs Psychologii dziecka centrum rozwoju osobistego
Diagnosta skala inteligencji Stanford Binet 5
Diagnosta baterii metod niepowodzeń szkolnych
Webinary
- Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci i młodzieży
- Agresywne dziecko w grupie. Przyczyny, zapobieganie
- Dziecko w emocjach. Regulacja emocji u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- Zachowania trudne w grupie
- Leki dziecięce, zapobieganie i narzędzia wsparcia
- Nieśmiałość i trudności społeczne w rozwoju dziecka
- Zaburzenia SI u dzieci w wieku przedszkolnym
Swoją wiedzę nieustannie poszerzam, pracuję również jako Psycholog dziecięcy w Przedszkolu Niepublicznym w Markach.
W swojej pracy kieruję się strategiami które mają na celu zrozumienie emocji dziecka i tego, co może je wywołać. Staram się wspierać dziecko jak i rodziców pacjentów. Istotne jest dla mnie stworzenie z dzieckiem relacji opartej na wzajemnym zrozumieniu i szacunku
Trudności z którymi pracuje:
- nieprawidłowy rozwój dziecka
- chęć zrozumienia emocji dziecka
- rozwijanie kompetencji społecznych dziecka
- towarzyszenie dziecku w trudnych przeżyciach
- wspieranie przy niskiej samoocenie dziecka, lęku, wrażliwości
- rozwijanie rozwoju poznawczego dziecka
Łukasz Skrobek
Logopeda, trener wokalny, śpiewak.
Prowadzę diagnozę i terapię logopedyczną, miofunkcjonalną (m.in. opóźniony rozwój mowy, Dyslalie, Zespół Aspergera, Spektrum Autyzmu, trudności z wymową). Interesuje się rozwojem mowy i języka u dzieci bilingwalnych. Prowadzę również trening i terapię emisji głosu. Pomagam w przygotowaniu do wystąpień publicznych, szkoły muzycznej czy teatralnej. Cenię sobie świetny kontakt ze swoimi podopiecznymi. Potrafię przełamać liczne bariery i trudności u mniejszych i większych pacjentów, podchodząc do każdego wielopłaszczyznowo i czasami niekonwencjonalnie – mając za cel rozwój i rozwiązanie danego problemu. Jestem czynnie występującym wokalistą, fanem aktywnego spędzania czasu i dobrej książki. Głos ludzki jest moją pasją. Od czasów studiów pomagam różnym osobom, które zwracały się z problemami logopedycznymi czy wokalnymi. Ze względu na interdyscyplinarność obydwóch dziedzin, stawiam chętnie czoła nowym wyzwaniom. Pomagam chcącym śpiewać, polepszyć swój głos czy czującym tremę przed wystąpieniami.
Warsztaty, szkolenia z zakresu emisji głosu oraz międzynarodowych wokalnych kursów mistrzowskich m.in.:
– Kształtowanie kompetencji społecznych u dzieci i młodzieży z zespołem
Aspergera /Centrum terapii Autyzmu SOTIS/
– Logorytmika w praktyce logopedycznej
– „Jak zachować głos zdrowym” /Petersburg, foniatra Teatru Maryjskiego, w ramach szkoły głosu/
– „Metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej w praktyce" (Warszawa)
– „Metody komunikacji alternatywnej” (Warszawa)
– logorytmika w grupie żłobkowej i przedszkonej
– „logorytmika – ruch, słuch, mowa”
– terapia miofunkcjonalna w obszarze ustno-twarzowym
– diagnoza miofunkcjonalna
Sylwia Nazarczuk
pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej
Eliza Trojanowska
Neurologopeda, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu (IJAS) Johansena
i Neuroflow ATS, terapeuta miofunkcjonalny.
Absolwentka wydziału neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz logopedii na warszawskiej Akademii Pedagogiki Specjalnej, realizuje obecnie specjalizację neurologopedia dzieci i osób dorosłych.
Zwolenniczka holistycznego podejścia w terapii dzieci, dlatego też ceni współpracę z innymi specjalistami i rodzicami w celu jak najlepszej realizacji postawionych założeń terapeutycznych.
Najważniejsze ukończone szkolenia i kursy:
Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii podejście Esther de Ru – M.
Brychcy
Terapia metodą Biofeedback poziom I
Szkolenie w zakresie prowadzenia treningu słuchowego Neuroflow ATS
Staw skroniowo-żuchwowy w praktyce logopedycznej – K Bieniek
Masaż logopedyczny- podejście całościowe / z elementami technik
fizjoterapeutycznych i osteopatycznych/ – K.Francuz-Matwiejczyk
Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia podejście autorskie
– E. Mendala-Kwoczek
Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne – A.
Gładowicz-Bojarska
Certyfikat KOLD /Karty Oceny Logopedycznej Dziecka/ – Komlogo
Certyfikat KOGS /Karty Oceny Gotowości Szkolnej/ – Komlogo
Diagnoza i terapia miofunkcjonalna – A. Rosińska
Terapia dziecka z wadą słuchu- R. Bronisz
Certyfikat KOSF /Karty Oceny Słuchu Fonematycznego/ -Komlogo
Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń austystycznych – prof. M. Korendo
Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem – J. Pałasz
Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne – A.Kaczyńska
Seplenienie międzyzębowe, boczne- B. Nedwidek
Diagnoza skróconych wędzidełek w aspekcie logopedycznym – dr M. Rządzka
MFT 9-99 sTArs – Terapia miofunkcjonalna wg A.Kittel
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji – dr Z.
Orłowska-Popek
Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – zasady ćwiczeń wspierających
budowanie systemu językowego – prof. M. Korendo
Praca z dzieckiem autystycznym, edukacja przedszkola i wczesnoszkolna.
Warsztat praktyczny – A.Bala
Praca z dzieckiem autystycznym-początek drogi. Warsztat praktyczny – A.
Bala
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania – Metoda Krakowska
Szkolenie w zakresie prowadzenie treningu słuchowego metodą Johansena
IAS – uzyskany tytuł Providera JIAS
Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – uzyskany tytuł Terapeuty
Ręki – K.Gromelska
Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii- kinesjotaping medyczny –
E. Wojewoda
Milena Piwnik
Neurologopeda
Jestem terapeutą miofunkcjonalnym. Specjalizuje się w pracy z opóźnionym rozwojem mowy, pracą z dziećmi z ASD, afazją oraz terapią dyslali.
Ukończyłam studia magisterskie na wydziale Polonistyki zostając Filologiem Polskim ze specjalizacją logopedyczną. Jako mama postanowiłam spełnić swoje marzenie i podyplomowo ukończyłam studia na kierunku Pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Od 4 lat łącze ze sobą pracę i bycie mamą dwójki dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Jestem pedagogiem i logopedą z zamiłowania. A w mojej pracy cenie sobie otwartą relacje i szczerość i relacje oparte na bliskości i zaufaniu.
Każde dziecko jest dla mnie wyjątkowe i do każdego podchodzę indywidualnie.
Obecnie jestem traktacie poszerzania swojej wiedzy na kolejnych studiach podyplomowych na wydziale Neurologopedii. Jestem również certyfikowanym Terapeutą Ręki.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w Warszawskich przedszkolach oraz na kursach takich jak:
- Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka”
- Certyfikat z warsztatów „Opóżniony Rozwój Mowy- prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne.
- Certyfikat „Terapia ręki” -ProCentrum
- „Terapia miofunkcjonalna” – certyfikat akredytowany
- „Afazja -terapia: praca z małym dzieckiem ze zdiagnozowanym niedokształceniem mowy o typie afazji dziecięcej”- certyfikat MEN
- „Ankyloglosja- diagnoza i terapia przed i po zabiegu”
- „Zgryz głęboki – oddziaływania logopedyczne”
- „Odruchy pierwotne z obszaru ustno-twarzowego – postępowanie logopedyczne”
- „Praca manualna w terapii karmienia
Agnieszka Liwak-Urban
Neurologopeda
Julita Budziak
Logopeda
Lidia Dąbrowska
Logopeda